Dunk, dunk, dunk

Nu har jag rast. Hade tänkt åka iväg en sväng men bestämde mig för att bara slappa på mitt rum. Något jag verkligen ångrar nu. Vi har byggarbetare här som håller på att renovera badrummet och håller just nu för fullt på med att slå ut kaklet. Jaa, det låter lite grann om man säger så och badrummet är precis under mitt rum.
Så jag har en dunkande huvudvärk. Hoppas verkligen att detta inte kommer att hålla på i flera dagar.

Jobbade på morgonen och förmiddagen. Jag åkte och handlade med den minsta. Har varit sugen på musli i flera dagar nu, sådär riktigt sugen på den där speciella som jag alltid åt hemma. Gick och letade bland hyllorna med alla flingor med hittade inte riktigt vad jag ville ha. Men riktigt sugen på musli och yoghurt är jag i alla fall. Det är ju så gott! När vi kom hem gick vi en promenad i snön. Det var riktigt skönt ute och solen lyste. Trots att vi har en massa snö så börjar mina vårkänslor komma. Även om jag verkligen tycker om vintern, den är mysig på alla sätt och vis så längtar jag ändå till våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se