Julförberedelser - Peppermint chocolate sandwich cookies

Jag vet, det var mer än en månad sen det var jul.
Men jag har velat skriva detta länge men det har aldrig blivit av, men nu kommer det.

Jag och min värdmamma hade en tidning med julkakor och det fanns så mycket som såg gott ut så vi bestämde att vi skulle prova en hel del därifrån. Tror ni det blev så? Nej, tiden bara sprang iväg. Jag hann i alla fall prova ett recept därifrån, en kaka som jag tyckte såg god ut, " Peppermint chocolate sandwich cookies" . Det tog ca två timmar att göra och det var många olika saker att göra, först en sak, sen en annan sak i en annan skål och sedan ytterligare en sak i en annan skål. Men det var inte så jättekrångligt dock och resultatet blev bra.
Hade tänkt skriva receptet här, både på svenska och engelska. Men bara det på engelska var jättelångt och krångligt så jag gav upp. Förlåt!
Men ni får njuta av bilderna istället!


       

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se