Lordagsmorgon

Klockan ringde klockan sju imorse och jag gick mycket trott upp ur sangen. Men jag gick inte upp for att jobba. Nej, klockan atta stod jag pa gymmet for att ha "Bodyattack". Lararen sag direkt att jag var ny sa hon pratade med mig innan passet osv. Passet var roligt men riktigt riktigt jobbigt och jag pressade mig sjalv hart. Sa jag var helt slut nar passet var over men oj vad bra det kandes. Akte hem och duschade och nu ar jag klar. Klockan ar bara tio ocn jag har hunnit med en hel del. Det kanns sa bra! Men trott i kroppen ar jag.

Denna lordag ska jag tillbringa med att aka och se pa basket. Min "kusin" spelar sa jag tankte att det kunde vara kul att se. Ikvall ska jag jobba fran klockan sex till klockan tolv. Nar alla barnen ar i sang ar det jag som satter pa "High School Musical". Langtar!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se