Lovdag forts.

Dagen fortsatte lika bra. På eftermiddagen tog jag barnen på en 40 minuters promenad. De hade så kul och det var riktigt skönt att komma ut. När vi kom in drack vi varm choklad och efter det gick vi ner allihopa och lekte i källaren. Sen tog vi fram min kareokemaskin som jag fick av dem i julas men aldrig använt. Så resten av kvällen spenderade vi med den. Riktigt kul! Jag hade turen att inte behöva sjunga i den för den ockuperades av alla andra, till och med av mina värdföräldrar. Så kul! Men jag känner på mig att jag kommer att behöva showa loss snart jag med. Och då blir det nog en Mamma Mia låt.
Dagen gick riktigt fort och jag hade så kul!
Detta var en sådan dag då man bara känner en enorm glädje över att vara här och man verkligen känner att man lever sin dröm och har kul!

Nu hoppas jag att resten av veckan blir lika bra!

När vi satt och drack varm choklad sätter killen händerna under hakan, tittar på mig med sina gulliga ögon, ler ett charmigt leende och säger: " Tilda, do you have time to play downstairs?". Vem kan säga nej till det? Han var så söt! Svårt att förklara men han var fruktansvärt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se