Städning pågår

Denna dag rullar på. Vi har åtta barn här så det är liv och rörelse. Åtta barn!
Jag har rast nu, men tiden bara sprang iväg för jag städade. Och då menar jag inte att jag bara plockade iordning lite saker. Nej, jag städade verkligen. Jag rensade och organiserade mig, Jag rensade ur lådor, slängde saker, lade saker där de hör hemma, gjorde en "bokhylla" med mina böcker. Satte upp min almanacka osv osv. Jag rensade verkligen och organiserade mig. Det känns så bra! Men jag har lite kvar som jag får ta tag i ikväll, bland annat några fler saker att plocka iordning på, sätta upp två saker till på väggen osv. Tre sopppåsar blev det när jag rensade och slängde saker.
Som sagt, det känns riktigt bra.

Nu ska jag äta lunch och ikväll blir det hemmagjord pizza och filmkväll med barnen. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har DU kastat saker??????

2009-02-18 @ 22:17:44
Postat av: Pappa

Har DU kastat saker??????

2009-02-18 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se