Bio och middag

Louise kom aldrig hem till mig igår. Hon hittade inte sina bilnycklar så istället åkte jag och hämtade upp henne och vi åkte till shoppingcentret en sväng. Sedan åkte vi till ett annat shopingcenter där vi gick på bio och såg filmen "Bride Wars". Den var jättebra, helt klart sevärd. Mycket skratt och även en del tårar. Efter filmen var jag jättesugen på att planera mitt bröllop, att bo och inreda min egna lägenhet och att jobba på kontor och vara bröllopsfixare.
Efter bion gick vi och åt middag på Cheesecake factory, Jättegott och jag blev proppmätt. Vi pratade också en hel del. Mycket trevligt! Jag kommer att sakna att kunna prata med Louise om vad man känner, oroar sig för osv.
När vi skulle åka hem snöade det en hel del så jag åkte sakta sakta hemåt. Släppte av Lousie och åkte hem.
När jag kom hem hade mina värföräldrar precis börjat en film. Så jag satte mig och såg den med dem. Det var en ganska gammal film (från 80-talet) och jag hade nog inte satt mig och sett den själv. Men det var faktiskt ganska bra.

Idag blir det scrapbooking med Lousie. Trevligt!


På bion
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se