Florida Dag 5 - Slappa och shopping

Det var en riktigt slapp morgon. Var ensam med alla barnen. Gav dem ett bad i badkaret osv.
Åkte iväg och åt lunch och åkte sedan tillbaka till hotellet där jag var ensam hemma med den minsta som tog en nap. Jag bara slappade framför tv:n.
De andra kom hem framåt kvällen. Då gav vi barnen mat och sedan skjutsade pappa mig till stället med alla outlets. Skönt att bara gå omkring själv. Gick in i en massa kända klädmärkesaffärer, men även om det var rea var det dyrt för mig.
Hittade ändå lite kläder som jag är väldigt nöjd med. Gick även till en Disnet affär där jag köpte en Disney mugg som sovuenir och en High School Musical bok.
Mycket nöjd kom jag hem och visade min värdmamma mina inköp.
När jag gick runt där i affärerna hörde jag en hel del andra språk, mycket spanska osv. Sedan när jag gick förbi en man som pratade engelska i telefonen tänkte jag "Wow, han pratar mitt språk", ganska snabbt slog det mig att så var det ju inte. Men det kändes som det.

En skön dag då vi inte gjorde så mycket!
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se