Florida Dag 8 - Hemgång

Så var det dags att lämna kära Florida. Åkte till flygplatsen och gick på flygpanet och lämnade ett soligt Florida bakom oss. När vi närmade oss Albany kunde vi se hur det var vitt med snö. Inte så jättelockande faktiskt, jag saknade redan plamerna.

Detta var en unberbar resa. Florida har varit en dröm att besöka, Disney World likaså. Det var så kul att göra allt detta som vi gjorde. Det enda tråkiga var att vi kunde ha haft lite varmare väder, men vi hade sol i alla fall. Man får se det positivt.
Även om jag umgicks med familjen nästan dygnet runt (delade rum med den näst äldsta tjejen osv) så det gick bra. Det var kul! Det kändes som att jag kom mina värdföräldrar mycket närmare, framförallt min värdpappa som inte är hemma så mycket i veckorna. Så det var riktigt roligt!
Jag kunde inte ha fått det bättre heller. Jag jobbade veckan som vi var i Florida, men jag fick allt betalt. Och med allt menar jag allt utan min egna shopping. Till och med när jag på egen hand besökte Universal Studios fick jag pengar till inträdet.
Och det var något som verkligen uppskattades då ett inträde till Universal Studios kostade ca 80 dollar (ca 600 kr). Samma sak med inträdena till Disney world parkerna och Sea World. Så jag är så oerhört tacksam. Att få resa och allt betalat plus trevligt sällskap. Ett tack räcker inte, flera tack är inte tillräckligt. Det är svårt att säga med ord hur tacksam jag är. Men jag tror att de förstår. Samtidigt visade dem hur mycket de uppskattade min hjälp under resan vilket gjorde mig riktigt glad!

En underbar semestervecka i Orlando, Florida helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

:D Hur är det med dig? Med mig är det bra, har lite ont i halsen men det börjar bli bättre. Hade bra!

2009-01-29 @ 08:05:57
URL: http://sextondenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se