Låång dag

Oj, vad trött jag är nu. Dagen började med att barnen inte hade någon skola.
Så det blev en mycket lång dag. Håller med min värdmamma som sa att det kändes som en hel vecka, och allt som hände under denna dag skulle ha kunnat ha hänt under en vecka. Bara för att nämna några av de saker som har hänt: barnen har gråtit och skrikt, bråk, jag har fått en istapp slängd i huvudet, bajs i badkaret, färg på kläder osv.
Ganska skön känsla när alla barnen låg i sängen.

Så nu känner jag verkligen hur trött jag är. Planen var att sitta med min scrapbooking, men det finns ingen ork. Istället är min nya plan att krypa ner i sängen och se på "People Choice Awards".

God natt!

Ps. Min älskade pappa fyller år idag! Grattis grattis!



Kommentarer
Postat av: pappa

Tack så jättemycket för gratulationen.

Roligt att läsa att du får jobba ibland ocks, (haha):):):)

2009-01-08 @ 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se