Läkaren

Jobbar fortfarande inte. Min värdmamma sa att jag såg hemsk och sjuk ut så jag ligger i sängen och hon kom precis upp med varm choklad. Min värdpappa slutade tidigare från jobbet (pga snön tror jag) så när han kommer hem ska jag åka till läkaren. Får se vad han säger. Min värdmamma tyckte att jag skulle åka dit. Om det är något speciellt så får jag medicin mot det, om det inte är det så får jag veta det och då är det bara att vänta tills det går över. Hoppas bara att läkaren inte stänger tidigare idag pga snön.
Jag hade sett fram emot den här mysdagen så jag hoppas jag mår bättre tills ikväll.

Kommentarer
Postat av: mandy

usch vad jobbigt! krya på dig!

2009-01-29 @ 10:27:40
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se