Saker som värmer

Klockan är snart halv åtta och jag ska gå och lägga mig. Mår inte alls bra, mår illa osv. Usch, jag är trött på att vara sjuk.

Hade ett brev på trappen idag ifrån min kära vän Erika. Blev så himla glad, tack! Brev värmer så mycket, speciellt när man är här borta. Så tack till er alla som tar er tid att skicka iväg ett brev, det värmer!

En annan sak som värmer in i hjärtat är min underbara värdfamilj! Jag gick ner för en stund sen och sa att jag inte mådde bra och skulle gå och lägga mig. Pratade en stund och sen går jag tillbaka upp på mitt rum. En minut senare knackar min värdmamma på dörren och kommer in och säger att hon bara vill ge mig en stor kram. Hon ger mig en stor och låång kram, det kändes så bra och på något sätt välbehövligt. Det betydde så mycket! Hon sa att hon tycker så synd om mig som är sjuk och vet att det är jobbigt och svårt när man inte är hemma. Omtanken värmde så mycket!
Några minuter efter att min värdmamma gått kommer den äldsta tjejen upp med en lapp där hon målat lite och så står det : " I love you. Get well soon". Och på baksidan hade min värdmamma skrivit : "So sorry you are sick! Feel better soon!".
Det betyder så mycket att veta att de bryr sig!

Som sagt, nu väntar sängen. Sängen som jag spenderat typ hela dagen i.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se