Smärta

Idag när jag skulle vara hemma med de tre minsta barnen medan min värdmamma åkte iväg med den äldsta, tittar hon på mig och frågar om jag är okej. "Jag kan inte andas" var väl inte vad hon väntade sig till svar. Riktigt så illa var det inte, men det gjorde riktigt ont när jag andades. Bröstet gjorde ont. Efter att min värdmamma försäkrat sg om att hon inte skulle ringa efter en barnvakt som kunde hjälpa mig så åkte hon. Och det gick, trots omständigheterna väldigt bra att jobba vilket gjorde mig glad.
Nu gör det inte ont när jag andas, men smärtan i bröstet gör fortfarande ont, det är som ett band som spänns runt bröstet och det gör ont. Varken jag eller min värdmamma vet varför. Jag hoppas att det är bättre imorgon.

Nu ska jag krypa i säng. I morgon är det redan fredag, denna vecka har gått så fort.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se