Snart åker jag

Imorgon bär det av mot Florida. Väskan är packad vilket känns jätteskönt!

Det kommer inte att vara så jättevarmt i Orlando dit vi ska. Det kommer att vara ca 70 F (ungefär 20 grader), men det kommer att vara en stor skillnad mot här. I dag i Albany hade vi -10 F, minusgrader i farenheit finns det ens?? Joo då, -10 F var det idag vilket är ungefär -23 grader celsius. Kallt kallt!

Om jag inte hittar någon data i Florida så blir det ingen uppdatering på en vecka. Men ha det så jättebra, det ska jag ha. Jag ska njuta av varje ögonblick och ha riktigt kul!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas verkligen du har haft det bra i Florida :)

Vi måste ses när du kommer hem!



Kram!

2009-01-24 @ 16:11:00
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Haha men de blir den 25 imorgon för dig. Men jag åker den 26...jobbar dock sista dagen den 25. Åhh imorgon ska vi fira.

Underbart att ha dig hemma igen, vad skulle jag gjort utan dig?



Kram

2009-01-24 @ 23:22:56
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Haha men de blir den 25 imorgon för dig. Men jag åker den 26...jobbar dock sista dagen den 25. Åhh imorgon ska vi fira.

Underbart att ha dig hemma igen, vad skulle jag gjort utan dig?



Kram

2009-01-24 @ 23:30:30
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se