Target = Farligt

En dag förra veckan åkte jag till Target för att kolla skor och köpa galgar. Så när jag kom dit tog jag bara en korg. Men efter bara fem minuter var jag tvungen att byta till en kundvagn, korgen var överfull. Illa!
Det är det som är farligt med target, man bara shoppar loss där. Inga skor fick jag med mig hem som ju egentligen var anledningen till att jag åkte. Men en hel del annat.
Jag fick också en uppenbarelse där vid kassan på Target. Varje sak kan vara billig men köper man en massa billiga saker så blir det dyrt tillsammans.
Så när jag pratade med mamma sa jag att jag att inte skulle shoppa på en hel vecka (den här veckan) för att spara till Florida. I rösten på mamma lät det inte som att hon riktigt trodde på mig. Med all rätt. Idag var jag och shoppade. På en timme hann jag med att köpa ett par shorts, en vit överdragströja och en blommig tunika plus ett par tofsar. Jaa, så där sprack mitt löfte! Fast alla saker köpte jag för att jag behöver dem till Florida. När jag kollade packningen igår saknade jag mina cityshorts som finns hemma så därför fick jag köpa ett par reserver idag. Inte lika snygga men de duger. Vit överdragströja från H&M (likadan som jag hade för något år sedan) för det kan behövas på kvällarna i Florida och då vill jag ha någon ljus färg. Så jag är nöjd med mina inköp.
Även om shopping inte var planerat!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Åhh så fusk, vill också till USA!:)

2009-01-14 @ 05:22:41
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

HRM HRM...och hur var det med Michaels som vi båda två misslyckades så bra med. "Spar oss till Wallmart" yeah right...

Ikväll blir det IPOOOOOOD. Yeay!

2009-01-14 @ 22:27:47
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se