Besöksrekord!

Var nyss inne och kikade på min statistik. Trodde först att mina besökare hade sjunkit drastiskt för kurvan var så låg. Men det visade sig att hela kurvan hade ökat, så när det är lågt är det fortfarande högt. Okej, detta lät ju bara förvirrande men det jag ville säga var Tack!

Tack
till alla er som går in och läser min blogg! Det värmer så mycket och gör mig jätteglad! Ett stort tack!

Den 16 juni hade jag besöksrekord, jag undrar vad det var för speciellt just den dagen. Men mycket glad blev jag när jag såg siffrorna, inte en siffra jag är van att se.

Nu är det fredag och jag hoppas att ni alla får en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se