Inställd match

Detta bestämdes för länge sedan men jag tror inte att jag har berättat det i bloggen.
Det blir ingen Yankees match för mig. Det känns tråkigt och trots att jag tog beslutet med min värdpappa som bokade och betalade biljetterna så känns det fortfarande tråkigt och jobbigt när jag tänker på det.
Istället kommer jag på matchdagen att befinna mig i San Francisco. Inte helt fel men det känns tråkigt att jag missar matchen. Extra tråkigt då min värdpappa bokade och betalade biljetterna för att han visste att jag så gärna ville gå, och nu går jag inte.

Han sa att det kanske blir en annan gång. Jag hoppas innerligt på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se