No more worries

Worry pretends to be necessary, but serves no useful purpose. -Eckhart Tolle

Så sant så sant!

Från och med idag, den 9 juni, är det slut på oroandet och slut på tårarna över detta. Det händer, hon kommer. En trevlig och rolig tjej. Det kommer vara kul och vi kommer ha en trevlig vistelse tillsammans.

Som min kloka värdmamma sa: Det spelar ingen roll om du oroar dig eller inte för det förändrar inte hur det kommer att bli.

Det är så sant så sant. Så jag väljer att inte oroa mig! För oro tar bara en massa onödig energi. För jag är säker på att allt kommer att bli bra och kul!

Så nu tittar vi positivt på framtiden med allt vad den har att erbjuda.

Jag lär mig något hela tiden här borta. Detta är ett av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se