San Francisco nästa!

Nu är det spikat och klart. Jag bokade precis biljetter till San Francisco!!

Den 20 juli åker jag iväg och kommer tillbaka den 28 juli. Kommer att spendera tid hos en annan svensk au pair som bor där. Vi träffades i kön till ambassaden och sen dess har vi hållt kontakten. Vi åkte samtidigt till USA så vi var på au pair skolan tillsammans. Under året har vi hållt kontakten och det ska bli såå kul att träffas igen!
Extra kul att jag kommer till Kalifornien, en dröm som går i uppfyllelse!


Kommentarer
Postat av: Linnea

hej,

vad kul att läsa att du ska till san francisco, hoppas att det blir kul.

men hon du ska till har hon någon blogg som man kan läsa?

mvh linnea

2009-06-07 @ 09:37:37
Postat av: Anna

Häftigt! Dit har jag alltid också velat åka! :)

2009-06-07 @ 09:51:28
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej! Jag har följt din blogg ett tag nu och jag har några frågor och jag skulle verkligen uppskatta om du tog dig tid och svarade. Jag har precis gått ut första året i gymnasiet och har drömt om att bli au-pair i något år nu. Jag vill åka direkt efter jag har tagit studenten, men jag blir ändå nervös. Var ditt beslut ett lätt beslut? Var det svårt att bli au-pair och är det så bra som alla skriver/säger?

Uppskatar svar! / Carin 16 år

2009-06-07 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se