Au pair forlangning?!

Nu ar det officiellt: Jag funderar pa att forlanga mitt au apair ar och stanna langre har i USA.

Jag kommer att skriva mer om detta lite langre fram. Inte idag, inte imorgon, inte den har veckan. Men sa smaningom. Jag har inte bestamt mig an och behover inte gora det an pa ett tag men tankarna snurrar och jag har pratat med bade min familj i Sverige och med min vardfamilj. Min familj hemma ar positiva (forutom min syster som tycker att efter ett ar har jag val varit borta tillrackligt lange). Min vardfamilj skulle alska om jag ville stanna hos dem. Men de vill inte pressa mig och har sagt att de stottar mig i vilket beslut jag an tar. Men de haller sina tummar for att valjer att stanna hos dem.

Ett stort beslut att ta och jag ar inte klar med mina funderingar.


Fortsattning foljer.....

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker du ska stanna=)

2009-03-03 @ 22:38:26
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har träffat många redan som är inne på sitt andra år och älskar att dom tagit det beslutet, men jag tror det är som när man säger ja till värdfamiljen första gången, gå på magkänslan. Jag väntar med spänning på fortsättningen! :)

2009-03-04 @ 02:06:31
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se