Jag ska bli LCC

Ikväll var det au pair möte. Hade mig med några frågor om förlängning till min LCC. Hans svar: "Det vet jag inte". Inte det svaret man vill ha direkt. Blev frustrerad. Han skulle iofs skicka papper med info men det var ju svar muntligt jag ville ha.

Detta får mig att vilja bli LCC så att jag kan göra allt bättre, roligare möten osv.

Några har frågat mig om det är krångligt att förlänga och det är det inte. Det är bara det att jag vill åka hem till Sverige och det är tydligen lite klurigt att resa sitt andra år. Man måste fixa ett nytt visum i Stockholm om man åker hem osv. Det är det som är lite krångligt och som jag hoppas att jag ska få svar på och då bli lite klokare.

Nu ser jag på "One tree hill" och sen ska jag sova!
God natt!

Kommentarer
Postat av: viktoria

vad är LCC för något?

2009-04-02 @ 17:20:40
URL: http://lampaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se