Lordagkvall

Nu sitter jag har och forsoker halla ogonen oppna tills mina vardforaldrar kommer hem.
I dag var jag med min vardpappa och de tre aldsta barnen och tittade pa min "kusin" nar han spelade basket. Det var spannande och kul och han var duktig!
Nar jag kom hem slappade jag och sen borjade jag jobba. De tva aldsta sov over hos mormor och morfar sa jag hade bara de tva minsta vilket var skont. Lade kille i sang och sen at jag och den minsta. Det var ju lordag sa jag gav henne lite glass till efterratt. Sedan myste vi och busade. Hon ar bara sa himla sot!
Nar hon lag i sang at jag godis och sag pa "High School Musical 3". Underbart bra film!

Nu ser jag pa en repris fran Oscarsgalans roda matta. Ar valdigt trott och ser fram emot att krypa ner i sangen!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se