Se upp i backen

Nu är fredagens jobb över. Var ensam med den minsta på kvällen och vi hade en mysig tid. Hon är bara så rolig och smälter mitt hjärta.

Snart kommer Sarah och hämtar mig och jag ska sova hos henne inatt. Imorgon bär det av för att åka skidor hela dagen. Även om jag inte känner mig på topp så ser jag fram emot det jättemycket.

Så jag återkommer med uppdatering på söndag. Ha en trevlig helg!
Tänkte höra med er om ni har tips på vad jag kan skriva om i min uppsats for att få mina credits. Uppsatsen ska ha nåt med USA att göra. Det kan vara en person, en byggnad, en plats, en tradition osv. Tips tas mer än gärna emot!

Som sagt, ha en trevlig helg!

Ps. Imorgon (lördag) är det andra chansen i Melodifesivalen i Norrköping. Och jag är inte där vilket känns riktigt tråkigt. Men vi kanske får Melodifestivalen igen om sju år och då ska jag minsann vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se