Söndag kväll

Igår körde jag på lite Earth Hour. Jag släckte alla lampor kvart i nio och gick faktiskt och lade mig. Men jag var trött. Vaknade halv åtta imorse och halv nio var jag iväg för att shoppa. Target gick bra men sen fick jag segt vänta på att de andra affärerna skulle öppna. Efter sex timmars shopping och körning fram och tillbaka var jag klar med allt på min lista. Så skönt! Hade till och med hunnit få en klippning, så det känns riktigt bra.
Åkte hem och pratade med mamma och pappa på skype. Det är inte lång tid kvar nu. Ahhh!!
Efter att ha pratat med dem fixade jag och städade på mitt rum. Ställde fram ramar med kort på mig och barnen, bytte påslakan och fixade. Nu är det, om jag får säga det själv, jättefint i mitt rum och jag är så nöjd!!
Pratade sen med min värdmamma och veckan då min familj är här så nu är nog läget lite under kontroll. Sen åt jag och nu bara slappar jag. Det tycker jag att jag förtjänar.
Ikväll blir inte en lika tidig kväll då det är "Desperate Housewives" på tv:n. Men tio ska jag ligga i sängen. Ska försöka att fixa de sista smågrejerna under programmets gång.
Kan inte fatta att om en vecka är min familj här, här i Albany.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej! Och ja, jag var Au Pair i USA fram tills i julas. :) Those were the days, hehe.

2009-03-30 @ 14:16:47
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se