Swedish Pancakes

I veckan blev det att bjuda barnen pa svenska pannkakor.

Det tog sin lilla tid och jag skamtade att man kunde se pa pannkakorna nar jag hade haft en lugn stund och nar jag inte haft det, (branda= ej en lugn stund).
Pannkakorna blev gjorda och de blev en favorit!
Trots att jag forsokte fa dem att testa jordgubbsylt, gradde, jordgubbar eller liknande sa blev det gemensamma svaret: Sirap!

De at med god aptit och tyckte att det var jattegott.

Slutreslutatet: Swedish pancakes = en stor favorit!

Det var inte sista gangen jag stod och stekte pannkakor!

 




Kommentarer
Postat av: Julia

Mina två yngsta värdbarn vägrade att ens smaka på mina pannkakor :/ Så jag kommer inte bjuda dom på denna delikatess nått mer..

2009-03-07 @ 06:48:36
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se