Amerikanskt college

Idag tog min värdmormor mig till ett college som ligger här i närheten. Det var trevligt! Jag har aldrig sett så många amerikanska ungdomar i Albany förut, men nu vet jag vart de hänger. Jag såg till och med ett par snygga killar. Det roliga var att varje gång min värdmormor skulle fråga om något så valde hon en kille. Haha! Vi hade lunch i skolans cafeteria vilket var gott och trevligt! Det var verkligen kul att se colleget och när jag såg alla människor och platserna så ville jag så gärna börja plugga där. Jag såg också alla idrottsanläggningar och ville så gärna gå på college matcher. Min värdmamma tyckte att jag kunde gå dit ibland och äta lunch. Ja, varför inte?!

Riktigt roligt och trevligt var det i alla fall att besöka colleget. Jag hoppas verkligen att jag kommer tillbaka.



Ps. Louise, varför hängde inte vi på colleget??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får gåshud, WHY MAN WHYYYYYYYYY!



Åh ja hade ju lätt suttit där med dig varje dag, och de hade tillslut trott att vi var elever.



I miss you!!

2009-05-02 @ 10:34:58
Postat av: Jenny

Härlig blogg du har! Fortsätt skriva på! ^^

2009-05-02 @ 10:38:48
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se