Efter regn kommer solsken

Jo, det stammer till viss del. Idag sken solen lite pa formiddagen men det blaste nagot rejalt sa det gick inte att vara pa stranden.

MEN, jag njuter av denna semester anda. Jo, vadret kunde ha varit MYCKET battre men det ar en mycket trevlig semster och vi gor det basta utav det. Idag spenderade jag lite quality time med min vardmamma vilket var mycket trevligt. Och imorgon ser det ut som att det blir en ledig dag for mig. Aven om jag kommer att umgas med min vardfamilj kommer jag att kunna vilja lite mer nar och hur. Sa det ska bli skont! Ska forsoka att ta en promenad langs on. Sa morgondagen ser jag fram emot. Men anda inte for det ar var sista dag har och det kanns jattetrakigt. Jag vill inte aka harifran!

Nu ska jag ata glass och lasa en bok.

Kommentarer
Postat av: emelie & June

Hej!



Vi är två tjejer som håller på med ett skolarbete om National Identity. Vi har ett par frågor och det vore snällt om du kunde besvara dem?



- Vad säger folk när du säger att du kommer ifrån Sverige?

- Hade din värdfamilj några uppfattningar om hur en ”svensk” var innan du kom till dem?



/emelie & june

2009-05-22 @ 09:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se