Ett barns glädje

Ikväll när min äldsta tjej stod och borstade tänderna frågar hon med sorgsen röst hur många månader det är kvar innan jag åker hem. Jag svarade att det var lång tid kvar och då tittar hon på mig och frågar hoppfullt om jag ska stanna längre. Jag svarar ja och den glädje jag sen såg går inte att beskriva. Det såg ut som att hon skulle börja gråta och jag fick många långa kramar. Jag såg hur glad hon blev och hur mycket det betydde för henne. Det värmde och jag kan inte beskriva hur glad jag blev över att se hennes glädje. 

Det var äkta glädje jag såg och det värmde ända in i själen. 

 

Kommentarer
Postat av: Louise - All around the world

OMG Mathilda. Hennes glädje var nog lika stor som min när jag kollade posten idag.

TACK TACK TACK!

jag har inte öppnat paketen än (men jag var tvungen att läsa på den gröna blanketten) HUR ska jag hålla mig till den 25 Maj?



Tusen tack tack tack för paketet!

Stora, stora kramar

Louise

2009-05-14 @ 12:54:43
URL: http://finest.se/louisesa
Postat av: Hanna

Tack :) Jag kommer nog ha massor av frågor :p

Aw, hon gillar dej verkligen!:)

Kram Hanna

2009-05-14 @ 16:08:14
URL: http://lundquisthanna.blogg.se/
Postat av: Louise - All around the world

Haha ja eller hur...VARFÖR bli förvånad? It's Weeeezie.

Haha men det är inte direkt "Crossgate mall" i Turkiet. Mer kopior av alla märkeskläder man kan finna och sedan ska man pruta och sånt. Nej, jag har så mycket nyinköpt från USA som jag fortfarande inte har använt som ska med ned.

Och...Poliskostymen ska med. Temakvällar på baren!



Jag saknar dig massor!!

Stor kram!

2009-05-14 @ 19:43:16
URL: http://finest.se/louisesa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se