Hemma i Albany

Nu är jag hemma i Albany igen. Imorgon ska jag försöka skriva om hela veckan och visa bilder. Men fram tills dess så tänkte jag sammanfatta lite kort.

Jag såg inte mycket av Charlottes flygplats på vår mellanlandning av den enkla anledningen att jag sprang igenom den. Jag kände den värmande solen och tänkte vilken underbar semester detta kommer att bli och sedan vaknade jag upp dagarna efter och såg regn, regn och regn. Jag har känt mig deprimerad över vädret. Jag har skålat i champagne, Varit på ett akvarium, Jag har shoppat med min värdmamma. Badat på stranden och lekt i pool och hav. Jag har umgåtts med den mycket trevliga släkten. Ätit god mat. Och njutit av att vara på semester och komma bort ifrån vardagen.

Som sagt, imorgon kommer jag att skriva utförligare om resan till South Carolina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att läsa att du är "hemma" igen. Vi hörs.

Pappa

2009-05-23 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se