Jobbdags

Snart är det dags att börja jobba. Jag ska jobba kväll och då blir det middag, pyamas, film och popcorn. Det är planen i alla fall och det låter riktigt mysigt!
Skulle egentligen ha jobbat natt men det blev inte så nu. Skönt, för då kan jag ta sovmorgon imorgon. Hade varit första gången och det kunde ha varit bra träning för i sommar kommer jag att ta hand om alla fyra barnen, dygnet runt i fyra dagar. Kommer att bli en enorm utmaning och erfarenhet. Mycket jobb men samtidigt kul och jag ser faktsikt fram emot det!

Fredagskvällen spenderades med min värdmamma och shopping i olika affärer. Jättetrevligt och kul!
Idag gick jag upp vid sju och åkte och körde ett Bodyattack pass. Efter att ha pratat med mamma på skype åkte jag till shoppingcentret och shoppade lite. Kul! Så jag är väldigt nöjd med min lördag så här långt.

Nu är det som sagt jobb som gäller!
Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se