Kycklingsallad

Igår var det en lugn hemmakväll tilsammans med den minsta. Vi gick på en promenad, lekte och myste.
Min värdmamma hade sagt att jag gärna fick se på ett tv program som jag ville, tänkte att det vore ju perfekt. Men tiden bara sprang iväg så istället blev det barnprogrammet "Caillou". Inte mig emot faktiskt för jag tycker att det är bra. Hade det barnprogrammet funnits när jag var liten hade det absolut varit min favorit. Tycker faktiskt om det.
Så det var en lugn och skön fredagkväll.

Åt en mycket god kycklingsallad som jag själv hade gjort bestående av kyckling, sallad, tomat, gurka, svamp, morötter och glaserade valnötter. Så gott! En majskolv blev det också. Inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se