Lååång vecka

Den här veckan är så låååång. Det känns som att jag ska jobba från tidig morgon till sen kväll varje dag med endast någon timmes rast. Kommer vara helt slut när lördagen kommer.
Veckan efter det blir likadan ungefär tyvärr men sen får vi vår belöning. Då blir det en veckas semster på stranden. Underbart och något som gör att man orkar jobba när dagarna ser ut som dem gör just nu.

Nu ska jag slappa lite innan det blir att hämta killen från pre school!

Hoppas ni får en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-04 @ 19:10:30
Postat av: Cecilia

Kom nyss över din blogg :)

Jag skall åka som au pair i augusti och jag undrar lite vad du tycker är viktigt att veta om familjen. Kanske någon som jag inte riktigt tänkt på om familjen eller deras omgivning. Är jättenervös eftersom jag precis nyligen fick min första matchning med en familj utanför Boston :)



Tack, Cecilia

2009-05-04 @ 19:12:30
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hade tänkt åka som au pair i början på hösten och håller just nu på att fylla i alla papper, skaffar referenser osv.

När du skulle skicka in bilder på dig och ditt liv till organisationen, vad skickade du för bilder då? Jag tycker det är jättesvårt då de vill ha bilder som beskriver mitt och mitt liv, mina intressen och familj. Oftast då jag knäpper kort är under fester och sådana bilder är inte lägliga att skicka in, hur gjorde du?

2009-05-04 @ 20:51:35
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se