New York Yankees

Idag i bilen pratade jag och min värdpappa om att jag gärna skulle vilja gå på baseball här i USA.
På kvällen så sa han att eftersom jag skulle vilja se en match så tänkte han att han kunde ta mig på en. Jag sa att det lät som en jättebra idé och tio minuter senare hade han bokat biljetter till en match i sommar.
Ska bli så kul och jag är så förväntansfull! Vi ska se "The Yankees", ett av de största lagen. Dem och "Red sox" är de jag känner till och ville se. Så snällt av min värdpappa att fixa det och så kul att det kommer bli av. En av alla de drömmar och saker här i USA som jag vill uppleva. I sommar får jag uppleva riktig professionell baseball live på Yankee Stadium i New York City. Kommer att bli så häftigt och kul!


Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

Gud va kul att bo i USA.

Den här bloggen ska jag kolla in igen !



du pratar säkert riktigt bra amerikansk engelska. Inte torr svensk engelska :P

2009-05-10 @ 18:40:54
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se