Snart bär det av

Mår fortfarande inget vidare. Har sovit många timmar idag. Så fort jag har gått upp har jag bara känt att jag vill lägga mig ner igen.
Nu har jag dock lyckats äta lite mat, ta mig en dusch och packa det sista. Så det känns bra!

Nu hoppas jag innerligt på att jag mår bättre imorgon.

Nu glömmer vi för stunden att jag inte mår bra.

Tänk att vakna upp till en klarblå himmel. Man känner redan när man kliver upp ur sängen att detta kommer att bli en varm och skön dag. Vid frukostbordet tittar jag ut över poolen och havet, solen skiner redan in genom fönstret och jag kan se att barnen redan är ute och leker.

Dagens största dilemma är: Poolen eller havet? Dagarna är lugna och sköna med slapp vid pool och hav, lek på stranden och trevliga middagar på kvällarna med kanske en tur till den mysiga staden. Flera promenader på stranden tas, ingenting går upp emot att känna sanden mellan tårna och då och då gå ut i vattnet och svalka av fötterna. När kvällen kommer är det fortfarande varmt och det blir även en kvällspromenad.

Jag njuter, känner ett oerhört lugn och lycka! Detta är semester!


Jag sitter och dagdrömmer lite. Men snart blir detta verklighet för nu åker jag på semester till South Carolina. Vi hörs om en vecka!

Ha det bra allihopa vart än i världen ni befinner er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se