Tulip Festival

Begav mig ner till stan där det var den årliga "Tulip Festival" (Tulpan festivalen). Det var hur mycket folk och bilar som helst och det tog mig en timme att hitta en parkeringsplats. När parkeringsplats väl var hittad tog det typ en halvtimme att gå till parken där allt höll till. Men men fram kom jag och det var jättemycket liv och rörelse.
Gick runt och tittade på alla fina blommor. Det var verkligen snyggt med alla sorters färger osv.
Men sen åkte jag hem. Det var kul för en liten stund, men inte så jättekul om man inte har sällskap. Hade Louise varit här nu hade vi varit där och tagit en massa kort. Både fina, roliga och konstiga. Men nu var inte hon där och ingen annan heller som gjorde mig sällskap. Dock ångrar jag inte att jag åkte ner, det var kul att gå runt där och titta.

Ni vet när man sätter på en låt i bilen och det är en speciell låt som gör en extra glad. Man höjer lite och allt känns bara så bra och man känner sådan lycka. Så kände jag idag i bilen på väg till "Tulip Festival". Jag kände mig bara så lycklig, en sån härlig känsla! Jag var glad, livet var bra och låten som kom på radion höjde stämningen och humöret. Allt kändes bara så bra!

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se