Varför?

Här sitter jag och försöker packa och drömmer om stranden, poolen och havsutsikt. Hade precis bestämt mig för att i princip bara packa shorts och linnen. Då kollar jag väderprognosen. En väderprognos som gjorde att mitt humör sjönk drastiskt. Vi ska på beach vacation, vi ska bada i pool, hav och leka på stranden. Får det då stå att hela veckan ska regna och åska? Får det verkligen det?
Jag hoppas innerligt på att detta ska ändras och jag ber till vädergudarna att de ska ge oss sol. Snälla!

Vad är en beach vacation utan sol?


Tillbaka till packningen, nu får jag tänka om lite. Usch så jobbigt!

Tänk positivt Mathilda, positivt. Man kan inte lite på väderprognoserna, det kan ändras. Det kan det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul att åka på semester :) Det brukar bli regn när dom säger att det ska bli sol också, så hoppas dom har fel så ni får sol :)

Bra uppdateringar du har på din blogg!

Kram Hanna

2009-05-14 @ 16:11:12
URL: http://lundquisthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se