Halloween

Förra lördagen var det alltså Halloween. En liten annorlunda sådan då vi alla var sjuka. Men vi klädde ut oss och gick Trick or treat.
Mina värdbarn var utklädda till Dorothy, Spiderman, Drake och en dinosaurie. De var alla så söta!
Även min värdpappa var utklädd, till Abraham Lincoln.
Hela dagen hade bjudit på solsken men så fort klockan slåg trick or treat så började det regna. Så det blev en blöt runda och det var jätteskönt att komma in och ta på sig torra kläder. Sen blev det att öppna dörren för utklädda (blöta) barn.
Även i år var det kul att se hur folk hade prytt sina hus och vad de var utklädda till. Extra roligt i år var att hela familjen gick med ut på Trick or treat. Den minsta tyckte det var jättekul och var såå stolt varje gång hon fick godis i sin påse. Så söt!

Jag var en Fairy i år, en älva. Förra året köpte jag en kostym där allt fanns med men nu var min kostym lite hopplock. För att se ut som en fairy så sminkade jag mig, matchade med blå ögonskugga och la på glitter som lite extra.
Reaktionerna när jag kom ner kommer jag aldrig att glömma. Barnen bara stirrade på mig och log så stort. De sa att jag var såå fin. Och under kvällen kunde de bara vända sig om och titta på mig och le. Till och med min värdmamma log varje gång hon såg mig och sa att jag var så fin. Haha, smickrande! Kanske borde sminka mig lite mer lite oftare.

Eftersom jag inte lägger upp bilder på barnen får ni nöja er med bilder på mig.










                            Treats

Happy Halloween!!

Halloween i USA 2009 - Ännu ett oförglömligt minne.



Hur jag firade Halloween förra året kan ni läsa om här!




Kommentarer
Postat av: Lina

på första bilden är du lite lik Izzie i Greys. =)

2009-11-09 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se