En månad kvar

Om en månad såhär dags är jag hemma i Sverige, i Norrköping, i mitt hus. Helt ofattbart!
Ni får vänja er vid att jag kommer att skriva mycket om detta den närmaste månaden!

Min familj som jag inte träffat på 8 månader kommer jag att få krama om mig.
Släkt och vänner jag inte träffat på 16 månader kommer jag att få träffa igen.
Platser jag inte sett på 16 månader kommer jag att få se igen.


Åhh, vad kul det ska bli och jag är så glad att jag hoppar och studsar av glädje. Solen utanför skiner ikapp med mitt humör.

Ibland kan ingenting förstöra ens dag. Förhoppningsvis inte heller jobbiga barn, men det återstår att se...


Kommentarer
Postat av: pappa

Vi längtar så mycket efter dig. Du är så välkommen hem.

Många kramar pappa, mamma och syster.

2009-11-17 @ 20:51:51
Postat av: pappa

Vi längtar så mycket efter dig. Du är så välkommen hem.

Många kramar pappa, mamma och syster

2009-11-17 @ 20:54:37
Postat av: B

Var i Nkpg bor du? Har läst din blogg sedan du påbörjade din resa.. men har aldrig förstått att du är från samma stad som mig :P

2009-11-17 @ 21:14:08
Postat av: Emilie

Det är bara intressant, eftersom det är ju en del av upplevelsen det med, att ha återträffar :)



Åh jag var faktiskt i Norrköping förra veckan hos mormor och morfar, flydde sthlm lite. Älskar den lilla mysiga staden :)

2009-11-18 @ 13:26:57
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se