Hej och God natt

Det är det enda jag säger nu: Hej och god natt. Är inte alls på humör.
Resorna till och fron NYC imorgon krånglade så mycket de bara kunde. Jag visste att jag skulle få ta ett sent tåg hem men när jag skulle boka var även resorna TILL New York City fullbokade. Så då skulle jag ta ett tåg som gick redan klockan 6. Vilket skulle innebära en låång dag. Men nu tar jag en buss klockan sju istället. Blev tom billigare, om man ska se nåt ljus i det. Har fått störa mina värdföräldrar en massa och jag känner mig bara så trött och inte på humör alls. Varför ska allt krångla.

Men nu kommer jag i alla fall dit och hem så det är ju bra. Hoppas att övningen går bra och så ska jag träffa en Australiensisk au pair inne i stan så det blir förhoppningsvis kul!

Nu ska jag sova!

Förresten så var det riktigt kul att leta julgran idag. Men mer om det skriver jag en annan dag.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej!

Visste inte riktigt vart jag skulle skriva så jag skriver här.

Jag är au pair i Virginia en halvtimme från DC, anyway undrar bara vad för olika aktiviteter du brukar göra med dina barn. Mina barn är 1 0ch 3 snart 2 å 4, men föräldrarna vill att jag ska göra mer saker med dem och vill bara få lite ideer....

tack på förhand :D

2009-11-30 @ 00:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se