Julkort

Sunes Jul är bland dem bästa julkalendrarna. Kommer ni ihåg första avsnittet när de ska ta en bild till deras julkort?! Jag skrattar gott åt det och tänker "vilken familj".
Men nu vet jag att detta är verklighet, har man fyra barn som man vill ska vara med i bild samtidigt och helst titta in i kameran och le också. Jaa, då har ni en situation som tagen ur Sunes Jul.
Jag skrattar när jag tänker på förra årets julkort, när vi skulle försöka ta det. Att ta kort med fyra små barn är inte helt lätt. Som ett avsnitt ur Sunes Jul helt enkelt! Som tur är har vi ingen svettig fotograf som förgäves ska försöka ta bilden. Det står vi för själva!
Och när det är dags för fotografering är all mutning och hot tillåten....!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag undrar hur mycket du betala totalt innan du reste? har hört att det är rätt dyrt

2009-11-22 @ 16:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se