Pannkakor och fix

Just nu sitter jag här och äter pannkakor och fixar med julklappar.
Ska ta en paus och plugga lite tills imorgon och sen fixa lite till.

Sen är det jobb och jag har alla fyra barnen men det blir en bra kväll. Ska ta dem på simskola, tre ska simma och den minsta får sitta med mig. Sen efter det åker jag med dem på födelsedagskalas hos deras kusin. Och där kommer deras mormor och morfar vara plus kusiner så jag kommer inte att ta hand om dem själv. Lek, mat och tårta väntar där.
Ingen dålig arbetsdag! Men det kan behövas, för den här veckan är låång.

Hoppas ni har en bra Onsdag!


Kommentarer
Postat av: terese

vem betalar din resa hem över jul?

2009-11-19 @ 15:28:19
Postat av: Malin Månsson

Hej Mathilda! För det första Tack för en bra au pair blogg! :) Jag är 18 och går sista året på gymnasiet och är faktiskt lite sugen på att åka iväg ett år som Au Pair. Skulle inte du kunna skriva och berätta hur du gjorde, förberedde dig och vad som bestämde dig för att åka ?



Tack ;)

2009-11-19 @ 15:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se