Pottan

Jaa, pottträning kanske inte är det roligaste. Hela morgonen och förmiddagen har jag gett den minsta massa att dricka och sprungit och satt henne på pottan när jag trott att det varit dags. Men låt oss säga såhär att jag var alltid för tidig eller för sen. Så det hamnade på golvet istället. Dock lyckades jag undvika mattorna vilket jag var stolt över! Så det blev många klädombyten och tvätta golv.

Men hon var så duktig. Helt plötsligt har hon ingen blöja längre och hon ska kissa någon annanstans. Det är inte lätt men hon var såå duktig. Men trött blev hon, med all rätt. Efter ett tag lärde hon sig att säga "I´m peeing" så jag kunde springa med henne till toaletten.
En gång kissade hon lite i toaletten och då gjorde jag en stor grej av det, var såå stolt över henne min lilla tjej. Hon är också själv stolt över att få bära trosor, precis som en stor tjej!

Ja ni, potträning är inte den lättaste uppgiften men snart så är den avklarad. Det tar bara lite tid.

Nu är det tillbaka till jobbet och pottan! Är redan lite trött på att spendera tid i badrummet brevid pottan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se