Taylor Swift

I lördags köpte jag Taylor Swifts skiva "Fearless" (hon släppte en platinum edition den 27 okotber). Vet inte hur stor hon är i Sverige men här i USA är hon riktigt riktigt stor. Låtar som "Love Story" och "You belong to me" spelas flitigt på radion. De är bra! Tycker även om låten "White Horse". 
ALLA låtar på skivan är verkligen hur bra som helst, hon är 19 år men har såå mycket talang. Låtarna är bra, härliga och mysiga. Sen jag köpte skivan har jag fått tre nya favorit låtar, "Tell me why", "You´re not sorry" och "Change".
Lyssna på dem, de är så bra. Eller köp skivan och NJUT av alla henns fantastiska låtar!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

Jag och min kusin har en blogg om vägen till au pair livet som projekt arbete. vi lade nyss upp en lista med au pair bloggar och hoppas det är okej att din blogg finns med? :D

2009-11-11 @ 22:14:43
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se