Chokladbollar

Som sagt så bakade jag ju chokladbollar med barnen för någon vecka sedan. Eller "swedish cookies" som dem kallade det.
Innan jag kom hit som au pair tänkte jag att det första jag skulle göra med mina värdbarn var att baka chokladbollar. Riktigt så blev det inte, men nu efter 13 månader blev det i alla fall av. Och barnen hade jättekul att rulla bollarna och doppa dem i pärlsocker.

Och här har ni resultatet:



 

Och så här kan det se ut efteråt när fyra barn bakat chokladbollar.






Kommentarer
Postat av: Tess

haha mina värdbarn säger också Swedish cookies. Vrt hittade du pärlsocker?

2009-10-29 @ 23:19:17
URL: http://tessiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se