Dags att ändra kanske

Såg precis, tack vare en kommentar, att det står att jag bara är au pair 2008-2009. Så nu tänkte jag ändra detta. Men det var lättare sagt än gjort. Förra gången jag gjorde det hade jag Pernilla som var snäll och hjälpte mig. Hur ska jag klara detta nu? Har inte tid och ork att ta tag i det nu. Men det kommer. Så nu kom tankarna upp om jag skulle ändra hela min "Header". På ett sätt känns den så "jag" och det betyder au pair och USA för mig, men kanske är det dags för en förändring. Vad tycker ni?

Mådde bättre under dagen men på eftermiddagen kom huvudvärken och kroppen känns trött och hängig. Så nu blir det att krypa ner i sängen och se på Grey´s Anatomy. Inte fel!
Kan inte bli sjuk nu. Får absolut inte bli sjuk nästa helg för då är det ju Halloween och jag ska till NYC. Men jag kan inte vara sjuk denna helg heller för då är det fix som ska göras och jag måste ju fixa klart min Halloween kostym. Jag har inte tid att vara sjuk. Vill inte. Kan inte.

Idag hämtade jag den minsta från sin lilla "skola". Hon var så söt där hon satt och när hon såg mig log hon stort och kom och gav mig en stor kram. Lycka! Ibland kan små saker göra en såå glad!
Idag har det varit en varm och skön höstdag, runt 21 grader och solsken. Härligt! Spenderade tre timmar i parken med barnen och njöt av vädret. Imorgon ska det bli kallare igen så man får passa på.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nej jag tycker inte att du ska ändra, din header :) den är så fin!

Jag undrar bara hur lång tid tar det för dig att åka från albany till NYC? :D

Tack för en bra blogg!

2009-10-23 @ 13:31:24
Postat av: Anna

Mathilda, vill du ha en ny header så säg till. Jag är ingen expert men jag kan lite i alla fall. Jag tycker den du har nu är fin men förstår om du vill ha med 2010. Hör bara av dig :)

2009-11-03 @ 12:16:47
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se