God kväll

Nu sitter jag och tittar på "Desperate Housewives". 

Det blev ett par timmar med scrapbooking. Energin för det kom när jag väl satte mig med det och jag hade kul när jag gjorde det. Sen åt jag middag med mina värdföräldrar. Det var länge sen som vi satt ner tillsammans och åt och pratade så det var trevligt!

Jag ska jobba på lördag så imorgon ska jag bara jobba eftermiddag/kväll. Skön överraskning, förutom att det betyder inga extrapengar. Men men, att vara ledig känns riktigt bra nu. Har haft en jobbig huvudvärk hela dagen så ska bli skönt att få sova ut imorgon. Ska nog inte ens ställa klockan, utan bara sova tills jag vaknar. Det var länge sen sist. Så nu när jag är "ledig" imorgon blir nog planen att slappa, plugga, leta halloweenkostym och gör scrapbooking. Mys!
Ska nog försöka ta mig till gymmet väldigt snart också. Jag betalar 200 kronor varje månad till gymmet. Men det var hur länge som helst sedan jag satte min fot där. Vill inte tänka på hur mycket pengar jag slängt ut på gymmet utan att ha varit där. Så nu ska jag få något för pengarna. Nu ska jag prioritera att gå dit. Känns bara som att jag haft en massa annat att göra när jag varit ledig. Men nu ska jag försöka prioritera det! Det SKA jag!

Nu ska jag fortsätta se på "Desperate Housewives" och nu när jag har sovmorgon imorgon kan jag krypa ner i sängen och se på "Another Cinderella Story" efteråt. Åhh!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se