Gult och blått

Idag har jag haft en skön dag med tanke på att arbetsdagen ändå har varit 9 1/2 timme.
På morgonen var jag ensam med den lilla. Sen åkte jag och handlade själv och sen åkte jag och hämtade pojken från skolan. Lagom till att två barn blev fyra fick jag rast. Åkte och shoppade lite och sen åkte jag hem och fixade och slappade och klockan sju var det dags att börja jobba igen.
Hade bara två barn, då två hade sleepover hos mormor. Halv nio var båda barnen i säng och jag bänkade mig framför tv:n med lite mat och popcorn. Inte helt fel alls!

Imorgon ska jag på en utflykt som jag har längtat efter att få göra jättelänge. Det blir jag, min bil, trevligt sällskap och målet är gult och blått. När jag kommer hem igen hoppas jag att jag har med mig kakor, kaviar och annat gott!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se