Half the battle

Nu mina kära läsare kommer chocken: Jag satte min fot på gymmet idag. Och inte bara det, jag sprang på löpbandet i en halv timme också. Dock tröttheten så kändes det mycket mycket bra. Och bättre kändes det när man möts av dessa ord när man kommer in på gymmet:

Knowing that showing up is half the battle!

Ja, det stämmer ju. Nu ska vi bara se hur detta fortsätter. Kanske bara inbillar mig men jag känner att jag har mer energi nu när jag varit på gymmet och är redo att jobba.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bra jobbat Mathilda! :D Håller med om att dyka upp är halva arbetet.

2009-10-14 @ 21:18:26
URL: http://sextondenovember.blogg.se/
Postat av: Emilie

Man får mer energi :D Så himla härligt,och nu kommer lillasyrran och pillar på tangenterna så får avrunda xD

2009-10-21 @ 16:34:46
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se