HalloweenParty

Ikväll var det Halloween party på country klubben. Vi var bara halva gänget som åkte pga sjukdom. Man får alltid en speciell känsla när man åker till klubben på högtider. Ikväll var det bord med pumpor på, god matbuffé, dansgolv och utklädda barn.
Barnen hade kul och det var kul att vara där och få lite Halloween känsla.

Louise lilla värdbarn kom fram till mig och undrade vad jag fortfarande gjorde här. Så söt! Hon trodde att jag skulle åka samtidigt som Louise.

Eftersom vi hade de två äldsta barnen med oss, jag och min värdpappa, så behövde vi inte ha lika stor koll på dem. Så jag satt och avnjöt min goda mat. Så gott!


   Vår pumpa!


  En pumpa som inte mådde så bra...


Den goda maten som bland annat bestod av kyckling med svampsås
och pasta med räkor. Såå gott!!


Och så här såg jag ut ikväll:





Nej, nu är det dags för sängen efter en mycket bra dag!
God natt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Louise SA

Åh minns du förra året när vi var där och dansade på dansgolvet. Hahaha the queens on the dancefloor...eller kanske inte.



Gud vilken känsla jag fick i mig när du skrev att du hade träffat min lilla Tori. Du såg inte någon au pair i närheten av familjen eller?

Har inte hört något från dem alls...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

JAG SAKNAR DIG!!

2009-11-01 @ 08:33:58
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: anna

Pumpan som spyr va sjukt snygg ;) Hoppas du blir frisk snart lilla Mathilda.

2009-11-03 @ 12:13:38
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se