Skola och chokladbollar

Nu kom jag precis hem från skolan. Fick tillbaka testet vi skrev för två veckor sen. Det gick bra, inte superbra. Men bra! Jag är nöjd!

Om en halvtimme börjar jag jobba. Min värdmamma åker på konferens idag till på lördag så det kommer att bli mycket jobb de närmaste dagarna. Min värdpappa kommer att vara hemma så jag jobbar inte nätterna, men jobb kommer det att bli.
Så dagen idag tänkte jag tillbringa med att baka chokladbollar med barnen. Efter det är det middag och simskola på schemat. Hoppas att barnen är på bra humör och att dagen rullar på ganska snabbt och smärtfritt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, jag är tvbesatt ;) haha.

Okej, men när jag läser din blogg så verkar det ju jätteroligt! Vart i USA är du?

Jag ska åka till New York om 12 dagar med min familj, för första gången är jag inte i Europa då.

Så tänkte se vad jag tycker och så då innan jag bestämmer mig.

För vill gärna vara hemma när jag fyller tjugo i januari ;)

Känns det inte konstigt att vara på andra sidan landet från resten av dina vänner och din familj ?

2009-10-15 @ 21:03:16
URL: http://pernillapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se