College nästa

Äntligen sover mina barn. Ville nästan dra mig i håret så trött var jag. Ska det ta en hel timme att få ett barn i säng?? Nej tack! 

Barnens mormor är här och sover över för att vara barnvakt imorgon bitti. Imorgon har jag min första lektion på college. Jag är nervös. Har en sådan där känsla som man har innan skolstart. Hur ska klassen se ut? Hur kommer det att kännas?
Ska i alla fall bli coolt att äntra ett amerikanskt college som en student och inte bara som en besökare. 

Nu ska jag packa ihop lite tills imorgon, titta till mina barn och gå och sova. 

Känner mig lite trött nu, det är kvällarna som gör det. Men imorgon är det sista dagen. Sent på kvällen kommer mina värdföräldrar hem igen. Jag har faktiskt saknat dem! 

God natt!  


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till på din första skoldag! :D

2009-09-01 @ 15:17:00
URL: http://sextondenovember.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej, jag funderar på vad jag skall ta för kurs sedan när jag är där borta. Vad har du sökt in på och var det lätt att söka?

Ha det toppen!

2009-09-01 @ 17:45:58
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se